Narzędzia SEO - FAQ

Narzędzia SEO

seo

Pozycjonerzy stosują wiele narzędzi wspomagających analizę konkurencji, doboru fraz kluczowych czy zdobywania linków przy swojej codziennej pracy. Narzędzia takie w bardzo dużym stopniu potrafią uprościć nasza prace a także skrócić czas jej trwania.

Popularnymi narzędziami do zdobywania masowych ilości linków są Xrumer i Scrapebox. Pierwszy z nich dodaje linki do profili i posty na przeróżnych skryptach for dyskusyjnych, a drugi na blogach internetowych. Narzędzia te to automaty potrafiące działać na ogromną, masową skalę. Osoby posiadające dobre bazy do zakładania profili czy piania na forach mogą zarabiać naprawdę niezłe pieniądze sprzedając te bazy, a zapewniamy Państwa że rozchodzą się jak świeże bułeczki. Natomiast dzięki Scrapeboxowi nie tylko skomentujemy setki blogów, dzięki niemu także „wyłowimy” z Google interesujące nas strony z danymi skryptami CMS, czy choćby sprawdzimy stopień zaindeksowania naszych linków zwrotnych, jeśli mamy ich listę. Te narzędzia to potężna broń do walki z konkurencją, pozwalają zaoszczędzić masę czasu, który możemy wykorzystać na pozyskiwanie innych linków, lub pracę nad stronami, oraz „zdobywają” dla nas linki zwrotne. Polecamy je profesjonalistom, natomiast programy opisane poniżej już niekoniecznie tylko profesjonalistom.

Do katalogowania stron polecamy któryś z niedrogich pól-automatycznych narzędzi. Do wyboru mamy dwa świetne programy, czyli SEOLight oraz SEOBohater. Oba te programy, prócz dodawania wpisów do katalogów potrafią także dodawać artykuły do blogów typu Presell Pages. Ich cena oscyluje w granicach 100zł a więc to jest na pewno jedne z podstawowych wydatków pozycjonera w Polsce.

Ważnymi narzędziami do analizy konkurencji czy trudności danych fraz są Market Samurai oraz SEO Spy Glass. Drugie z tych narzędzi potrafi nam wskazać wszystkie linki, które prowadza do storn konkurencji, podać Page Rank podstron, na których są one umęczone czy ilość linków wychodzących z tych podstron. Natomiast dzięki Market Samurai będziemy mogli wyszukać odpowiednie nisze w SEO, które będą mogły nam przynieść większy lub mniejszy zysk.